• 2
  • 0
  • 709

اپلیکیشن «مسلمان شیعه» رونمایی شد

اپلیکیشن «مسلمان شیعه» رونمایی شد

برنامه موبایل «مسلمانان شیعه»، در اندروید و IOS برای کمک و حمایت از جامعه مسلمانان، به ویژه جامعه مسلمانان شیعه، ارائه می‌شود تا جامع‌ترین و مفیدترین ویژگی‌های اسلامی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ویژگی‌هایی را که برای هر مسلمانی در زندگی روزمره او بیش از همه مورد […]


برنامه موبایل «مسلمانان شیعه»، در اندروید و IOS برای کمک و حمایت از جامعه مسلمانان، به ویژه جامعه مسلمانان شیعه، ارائه می‌شود تا جامع‌ترین و مفیدترین ویژگی‌های اسلامی را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ویژگی‌هایی را که برای هر مسلمانی در زندگی روزمره او بیش از همه مورد نیاز است فراهم کنیم، از جمله تقویم و وقایع اسلامی، اوقات نماز، قرآن کریم با ویژگی‌های متنوع و بدیع، مجموعه احادیث با بیش از 4000 حدیث، کتابخانه‌ای با بیش از 1200 کتاب و مقاله اسلامی، دعاها، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه، قبله یاب و زیارت مجازی در پخش زنده. علاوه بر این، برای اولین بار استخاره آنلاین را ارائه می‌کنیم که برای بسیاری از مسلمانانی که به یک عالم اسلامی دسترسی ندارند، مورد نیاز است.

تفاوت اصلی این برنامه با سایر برنامه‌های مشابه در این است که ما تلاش می‌کنیم همه این مطالب و ویژگی‌ها را در یک برنامه واحد ارائه دهیم که نوآورانه، کاربر پسند است و همه مسلمانان شیعه بدون در نظر گرفتن زمینه‌های فرهنگی مختلف می‌توانند از آن لذت ببرند.

منبع: https://shiamuslimproject.com/

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پنج + شانزده =