در فرهنگ دیرینه ایرانی – اسلامی، «کتاب» میراثی معنوی، گرانقدر و ماندگار شناخته می‌‌شود و نقشی برجسته در رشد فکری افراد و روشنگری جامعه ایفا می‌کند. مسلمانان به این مهم همواره می‌بالند که معجزۀ الهی پیامبر عظیم الشأن اسلام«ص» از جانب پروردگار عالمیان، «کتاب» قرار داده شده است. و شاید از همین روست که جوامع اسلامی در طول تاریخ به داشتن عالمان بزرگ دینی و دانشمندان طراز اول جهان شهرت یافته‌اند و بخش عظیمی از سرمایه‌های فکری عالم بشری، به آنان اختصاص داشته است. کشورهای مسلمان، به ویژه میهن عزیزمان ایران، گنجینه‌های ارزشمند و آثاری فاخر در علوم مختلف را در کتابخانه‌های وسیع و گستردۀ خویش در معرض استفادۀ جویندگان قرار داده و پژوهشگران و دانشوران رهیافت‌های نوین در عرصه‌های گوناگون را در قالب کتاب منتشر کرده‌اند.

به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به منظور گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج و نشر معارف رضوی و نیز با هدف چاپ و انتشار آثار ارزشمند در موضوعات علوم و معارف اسلامی و قرآنی و علوم بشری، در راستای اهداف فرهنگی نظام مقدس اسلامی و سند چشم انداز آستان قدس رضوی، فعالیت‌های انتشاراتی خویش را در سال 1362 آغاز کرد. افزایش کمّی و کیفی تولید کتاب با توجه به اولویت‌های تعیین شده، برنامه ریزی در راستای گسترش نشر الکترونیک و طراحی و تولید محصولات متنوع فرهنگی متناسب با امکانات و وظایف محوله، عمدۀ فعالیت های فرهنگی و انتشاراتی این موسسه را تشکیل  می‌دهد.

https://behnashr.razavi.ir/fa

به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در طول سه دهه فعالیت خود توانسته است با انتشار افزون بر سی میلیون نسخه کتاب، کارنامه‌ای درخشان در اشاعۀ فرهنگ و معارف اسلامی و ارتقای فرهنگ عمومی کشور از خود برجای بگذارد. انتشارات به نشر تاکنون در جشنواره‌های داخلی همچون انتخاب کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، جشنواره های علمی و دانشگاهی، کتاب فصل، انتخاب کتاب برتر خراسان رضوی، جشنواره‌های تخصصی آثار کودک و نوجوان و سایر مراسم انتخاب کتاب‌های برگزیدۀ کشوری و استانی، رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است انتشارات آستان قدس رضوی به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور با بیش از سه دهه فعالیت ،دارای 37 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مشهد ،تهران و سایر شهرهای کشور است .  

جهت برقراری تماس با ما از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

*ستاد مرکزی: مشهد، خیابان میلاد بین میلاد 2و 4  شماره تماس 05137652008

مدیریت: داخلی 101و102

معاونت تولید :داخلی 303

معاونت بازرگانی: داخلی200

اداری و پشتیبانی: داخلی 102

مالی و حسابداری: داخلی 210

توسعه و برنامه ریزی:داخلی 402

فناوری اطلاعات: داخلی 500 و 503

روابط عمومی: داخلی 600

فضای مجازی:داخلی 342

*دفتر تهران: خیابان کارگر شمالی بعد از چهارراه نصرت ،کوچه شهید طاهری،پلاک18 شماره تماس 02188960466

برقراری ارتباط مجازی از طریق پیامرسان های(واتساپ،بله،تلگرام،ایتا و روبیکا) با شماره 09027652008 امکان پذیر می باشد.

شما می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی «اینستاگرام به آدرس behtarinhaye_nashr@ » وکانال اطلاع رسانی به نشر در پیام رسانهای بله و تلگرام، ایتا و روبیکا به آدرس @behnashr » از تخفیفات و اطلاعیه های مسابقات کتابخوانی و برنامه های ترویجی تبلیغی به نشر مطلع شوید.

همچنین کلیه آثاری که توسط به نشر به چاپ رسیده است را از سایت www.behnashr.com تهیه نمایید.