• 0
  • 0
  • 656

برگزاری کرسی ترویجی ضرورت امامت و مهدویت در اهواز

برگزاری کرسی ترویجی ضرورت امامت و مهدویت در اهواز

کرسی ترویجی ضرورت امامت و مهدویت، حقیقتی فراتر از عصر حضور چهارشنبه ۲۰ مرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود.


 دبیر اجرایی همایش بین‌المللی «مهدویت؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» از خوزستان گفت: همایش بین‌المللی «مهدویت؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» یک همایش علمی پژوهشی است که قرار است ۲۴ مهر همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) برگزار شود.
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مولوی افزود: از طریق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی قم موفق شدیم مجوز isc که پایگاه استنادی علوم جهان اسلام است دریافت کنیم. طلابی که به این همایش مقاله ارائه کنند از امتیاز پژوهشی خوبی برخوردار خواهند شد و چنانچه مقاله آن‌ها جزء مقالات برتر باشد گواهی معتبری به آن‌ها ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: در این همایش برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد که در آستانه برگزاری، انعکاس می‌یابند، اما در مدت زمان باقی‌مانده تا برگزاری همایش، برنامه‌های علمی مفیدی از جمله برگزاری کرسی‌های علمی ترویجی برنامه‌ریزی شده است که در مراکز مختلفی، چون دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه امیر المومنین (علیه السلام)، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار خواهند شد.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی «مهدویت؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» گفت: از جمله این نشست‌ها کرسی ترویجی «ضرورت امامت و مهدویت، حقیقتی فراتر از عصر حضور» نام دارد که چهارشنبه ساعت ۱۱ فردا چهارشنبه ۲۰ مرداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد. این کرسی توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بهدار ارائه می‌شود و ناقد آن حجت الاسلام و المسلمین علی رادمهر است.

👤ارائه دهنده : حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا بهدار

👤ناقد:حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی رادمهر

💠دبیرعلمی: حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی مولوی

⏰ زمان: چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۲۰| ساعت ۱۱ الی ۱۳

⬅️مکان: اهواز؛ پادادشهر،خیابان ۹مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان

⬅️مجری: پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان و مرکز همکاری های علمی و بین الملل

❎لینک ورود به جلسه:

🌐http://dte.bz/mahdaviyat

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

1 × پنج =