• 2
  • 0
  • 238

تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه البیان للتواصل والتاصیل و موسسه علمی فرهنگی کوثر ترکیه منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه البیان للتواصل والتاصیل و موسسه علمی فرهنگی کوثر ترکیه منعقد شد

به منظور برقراری و گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی یک تفاهم‌نامه همکاری بین این دو نهاد علمی و آموزشی منقعد شد.


گفتنی است زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه در استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و امکانات علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی طرفین، تبادل تجربیات و یافته‌های طرفین در حوزه موضوعات مربوط، بهره‌گیری متقابل از خدمات و تولیدات علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی طرفین و ترجمه و انتشار آثار مورد توافق (اعم از کتاب، مجلات و غیره) پیش‌بینی شده است.

معرفی و پشتیبانی سایت‌های طرفین و بارگذاری و تبادل اطلاعات روی سایت‌ها، برگزاری نشست‌ها و گفت‌وگوهاي فرهنگي با همكاري طرفین، ایجاد فرصت‌های مطالعاتی برای اعضای علمی و اساتید طرفین و تبادل استاد و محقق در حوزه‌های علمی مشترک از دیگر زمینه‌های مهم در این تفاهم‌نامه مشترک خواهد بود.

مدت تفاهم‌نامه از زمان امضاء، ۳ سال می‌باشد و در صورت توافق طرفین، قابل تمدید خواهد بود و به منظور پیگیری مفاد تفاهم‌نامه و نظارت بر روند اجرای آن، کارگروهی مرکب از نمایندگان دو موسسه تشکیل خواهد شد و طی جلساتی موارد توافق را بررسی نموده و نتایج جلسات را‌ ‌جهت‌ تصمیم گیری و انعقاد قرارداد مربوط به مسئولین مافوق جهت تصمیم‌گیری نهایی منعکس خواهند نمود.

کلیه حقوق مادی و معنوی ناشی از فعالیت‌ها و همکاری‌های مشترک متعلق به طرفین تفاهم‌نامه بوده و سهم هریک از طرفین، در قراردادهای مربوط به طور شفاف و صریح تعیین خواهد شد.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

چهار × یک =