• 0
  • 0
  • 326

انتشار متن آلمانی کتاب امام حسین علیه السلام توسط مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت

انتشار متن آلمانی کتاب امام حسین علیه السلام توسط مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت

« پس از پنجاه سال، پژوهشی تازه درباره قیام امام حسین علیه السلام » نوشته دکتر سید جعفر شهیدی برای نخستین بار در آلمان توسط مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت به زبان آلمانی ترجمه و منتشر شد.


این کتاب که به قلم دانشمند برجسته تاریخ اسلام، سید جعفر شهیدی به زبان فارسی به نگارش در آمده است یکی از ارزشمندترین کتابهای تاریخ تحلیلی در موضوع زندگی و شهادت سومین امام شیعیان حضرت سید الشهدا علیه السلام است . نویسنده این اثر کوشیده است با محکمترین شواهد علمی و تاریخی و پرهیز از طولانی کردن متن کتاب، به تحلیل وقایع منتهی به شهادت امام حسین علیه السلام بپردازد.از این روی کتاب یاد شده را می توان یکی از منابع قابل استفاده پژوهشگران علوم اسلامی و همه علاقه مندان به تاریخ امام حسین علیه السلام دانست.
این کتاب با تصمیم مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت و توسط سرکار خانم فخرالسادات مرعشی شوشتری به زبان آلمانی ترجمه شده است. نشر این کتاب نیز به دو صورت دیجیتال و نشر فیزیکی به انجام رسیده است.
علاقه مندان می توانند برای تهیه نسخه دیجیتال این کتاب از طریق سایت مرکز یا مراجعه مستقیم به سایت آمازون اقدام نمایند. برای خرید نسخه فیزیکی کتاب نیزکافیست تقاضای خود را به انضمام اطلاعاتی نظیر نام، شماره تماس و آدرس گیرنده، به آدرس ایمیل office@zikfrankfurt.de ارسال نمایند تا کتاب از طریق پست به آدرس ذکر کرده فرستاده شود.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

6 + 8 =