• 0
  • 0
  • 294

بزرگداشت مجازی میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) و روز زن در برلین

بزرگداشت مجازی میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) و روز زن در برلین

به نقل از مرکز اسلامی امام علی(علیه السلام) برلین، این مراسم روز سه‌شنبه، دوم فوریه برابر با ۱۴ بهمن ساعت ۱۹ به وقت محلی برگزار می‌شود و به صورت پخش زنده و از طریق اپلیکیشن زوم قابل استفاده و بهره‌برداری خواهد بود. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی و مولودی‌خوانی عباس حیدرزاده، ذاکر اهل بیت(علیهم السلام) […]


به نقل از مرکز اسلامی امام علی(علیه السلام) برلین، این مراسم روز سه‌شنبه، دوم فوریه برابر با ۱۴ بهمن ساعت ۱۹ به وقت محلی برگزار می‌شود و به صورت پخش زنده و از طریق اپلیکیشن زوم قابل استفاده و بهره‌برداری خواهد بود.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی و مولودی‌خوانی عباس حیدرزاده، ذاکر اهل بیت(علیهم السلام) از برنامه‌های مراسم اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند پس از نصب اپلیکیشن زوم با مراجعه به نشانی «https://us۰۲web.zoom.us/j/۷۴۵۷۰۱۴۲۵۵۶?pwd=b۰o۲M۲RDZ۲ljcVRDejhOa۳RlbGpWQT۰۹» در آن شرکت کنند.

مرکز اسلامی برلین در سال ۲۰۰۳ میلادی به همت جمعی از برادران و خواهران مؤمن و مسلمان و علاقه‌مند مقیم برلین به‌ منظور تبیین و نشر معارف اسلامی تأسیس شد و تاکنون خدمات ارزشمندی به جامعه مسلمانان ساکن برلین و حومه ارائه کرده است.

مرکز اسلامی برلین، مرکزی مردمی و عمومی است که علاوه بر انجام فعالیت‌های دینی و مذهبی خدمات اجتماعی و مشاوره مذهبی و دینی برای پیشگیری و حل و فصل مشکلات فردی و خانوادگی به مسلمانان ارائه می‌دهد.

منبع : ایکنا

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

9 − 2 =