• 1
  • 0
  • 394

همکاری موسسه البیان و سازمان سمت برای تدوین محتوای آموزشی مخاطبان خارج از کشور

همکاری موسسه البیان و سازمان سمت برای تدوین محتوای آموزشی مخاطبان خارج از کشور

در گفت‌وگوی وبیناری معاون بین‌الملل موسسه البیان با مدیر همکاری‌های علمی و بین‌الملل سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاه‌ها (سمت) نسبت به همکاری‌های مشترک برای تامین و تدوین محتوای آموزشی در عرصه‌های مختلف به ویژه مخاطبان خارج از کشور تاکید شد.


دکتر حسن عبدی پور معاون بین‌الملل موسسه البیان للتواصل و التاصیل و دکتر محمد جواد ابوالقاسمی مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی سازمان سمت در یک گفت‌و‌گوی وبیناری نسبت به شناخت بیشتر از ظرفیت‌های یکدیگر و افزایش زمینه‌های همکاری تبادل نظر کردند.

در این گفت‌وگوی وبیناری با توجه به ماموریت سازمان سمت در زمینه‌شناسی و توسعه ارتباطات و تعامل این سازمان با مراکز مشابه خارجی در حوزه علوم انسانی و اسلامی نسبت به افزایش همکاری‌ها تاکید شد.

داد و ستد علمی و پژوهشی و تولید محصولات علمی برای استفاده در دانشگاه‌ها، معاهد و حوزه‌های علمیه داخل و خارج از محورهای این گفت‌وگو بود.

تهیه، تولید، ترجمه و نشر کتاب و مآخذ مورد نیاز خارج از کشور و عرضه کتب مورد نیاز به ویژه در رشته‌های شرق‌شناسی و اسلام‌شناسی با همکاری و مشارکت واحدهای ذیربط «سمت» و مراکز مشابه خارجی و مآخذ علمی دانشگاهی متناسب با نیاز جامعه جهانی محور دیگر این گفت‌وگوی وبیناری بود.

در این گفت‌وگو بر رسالت موسسه البیان جهت تولید مجموعه‌ای از محصولات، ناظر به مسأله‌ها و مشکلات و اولویت‌های موجود برای سه گروه پژوهشگران آکادمیک و دینی، نخبگان فرهنگی و جوانان تاکید شد و از تلاش البیان به منظور آشنایی مخاطبان مذکور با اندیشه شیعه در حوزه‌های مختلف گزارشی ارائه گردید.

در این دیدار مقرر شد جلسه مشترکی با حضور مدیران دو مرکز جهت بررسی زمینه‌های مشترک و تدوین و نشر محتواهای مورد نیاز مخاطبان خارج از کشور در زمینه‌های اسلامی و شیعی برگزار شود و زمینه‌های همکاری بر مبنای اهداف مشترک عملیاتی شود.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

هفت − 1 =