• 2
  • 0
  • 153

کتاب روش‌های آموزشی صادقین (علیهماالسلام) منتشر شد.

کتاب روش‌های آموزشی صادقین (علیهماالسلام) منتشر شد.

در این کتاب، روش‌ها و شیوه‌های تربیتی صادقین (امام محمد‌باقر و امام جعفر‌صادق علیهماالسلام) در دو بخش مورد بررسی قرار گرفته است.


کتاب روش‌های آموزشی صادقین (علیهماالسلام)، نوشته دکتر قیصر‌عباس جعفری و سعید طاووسی‌ مسرور به همت انتشارات دانشگاه بین‌المللی اهل‌بیت (ع) منتشر شد.

در این کتاب، روش‌ها و شیوه‌های تربیتی صادقین (امام محمد‌باقر و امام جعفر‌صادق علیهماالسلام) در دو بخش مورد بررسی قرار گرفته است که در بخش اول بعد از معرفی اجمالی زندگانی صادقین علیهماالسلام، شرایط سیاسی و اجتماعی آن زمان و نیز نقش ایشان در آن زمان مورد بررسی قرار گرفته است. در بخش دوم نویسندگان، روش‌های آموزشی صادقین علیهماالسلام را بیان کرده‌اند که شامل سه نوع: روش‌های گفتاری، نوشتاری و علمی-رفتاری بوده است. در پایان نیز روش‌های عملی که مهم‌ترین روش‌های آموزشی این دو امام معصوم بوده، بیان و این نتیجه حاصل شده است که ایشان با وجود کمبود وسایل و ابزار‌های آموزشی نسبت به امروز، با تکیه بر امکاناتی که در اختیار داشتند و با بهترین روش‌ها و شیوه‌ها، آموزه‌های دینی را به فراگیران آموختند و تاکنون در جهان تعلیم و تربیت الگوهای بی‌نظیر برای پیشرفت بشرند.

این‌کتاب با ۳۳۹ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۴۵ هزار تومان منتشر شده است.

جهت تهیه کتاب با شماره ۵۵۲۳۵۶۵۴-۰۲۱ داخلی ۵۱۵؛ یا شماره ۰۹۱۰۹۶۱۲۵۹۶ تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرامی ahlul_bayt_university@ مراجعه فرمایید.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

نوزده − دوازده =