• 0
  • 0
  • 254

با برگزاری وبینار در بیروت؛

اندیشمندان و نویسندگان مسیحی لبنان از امام حسین(علیه السلام) می‌گویند

اندیشمندان و نویسندگان مسیحی لبنان از امام حسین(علیه السلام) می‌گویند

هم‌اندیشی «جلوه‌های عاشورایی از عالم وحیانی مسیحیت» با حضور اندیشمندان و نویسندگان مسیحی به صورت مجازی در بیروت برگزار می‌شود.


کلیسای ارتدوکس سریانی در منطقه جبل لبنان و طرابلس با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در لبنان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام)، نشست هم‌اندیشی با حضور علما، اندیشمندان و نویسندگان لبنانی، با عنوان «جلوه‌‎های عاشورایی از عالم وحیانی مسیحیت» برگزار می‌کند.

این نشست فردا جمعه، ۲۲ مردادماه به صورت مجازی و در فضای زوم برگزار می شود و رايزنی فرهنگی ایران در لبنان از علاقه‌مندان برای شرکت در آن دعوت کرده است.

جرج صلیبا؛ اسقف اعظم کلیسای ارتدکس سریانی در منطقه جبل لبنان و طرابلس، کاردینال عصام یوحنا درویش؛ اسقف اعظم روم کاتولیک شهرهای فرزل، زحله و منطقه بقاع لبنان، انطوان بارا؛ نویسنده و روزنامه نگار لبنانی، الیاس زغیب؛ رئیس انجمن نویسندگان لبنان، جان قسیس؛ نویسنده و شاعر لبنانی، میشل جحا، نویسنده و ادیب لبنانی، میشل کعدی، نویسنده و فیسلوف مسیحی لبنانی و عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی ایران در بیروت سخنرانان این برنامه خواهند بود.

این وبینار فردا ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود و خضر نبها، استاد فلسفه و کلام دانشگاه لبنان مدیریت آن را بر عهده خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در اين نشست، اپليكيشن Zoom Cloud Meeting را دانلود کرده و با وارد کردن رمز ورود: « Zoom Meeting ۲۷۵ ۰۸۵ ۸۹۴۹» در این نشست حضور یابند.

این نشست همچنین در صفحه فیسبوک رایزنی فرهنگی ایران در بیروت، به صورت زنده پخش می‌شود و از طریق تلفن همراه نیز می‌توان به نشانی « http://twitter.com/uunionnews» در آن وارد شد.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

چهار × 1 =