• 2
  • 0
  • 529

علامه شیخ هادی حسین نجفی: امام موسی کاظم (ع) مدت‌ها در زندان بود اما از اصول کوتاهی نکرد

علامه شیخ هادی حسین نجفی: امام موسی کاظم (ع) مدت‌ها در زندان بود اما از اصول کوتاهی نکرد

نماینده مرجع تقلید آیت الله العظمی یعقوبی در پاکستان در پیامی به مناسبت روز شهادت امام هفتم (ع) گفت: امت اسلامی با پیروی از سیره شریف امام موسی کاظم (ع) باید از اسلام پاسداری کنند، ارزش‌های اسلامی را احیا کنند، اسلام را ترویج کنند و برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام و تلاش و تقویت وحدت درونی خود را قوی‌تر کنند.


اسلام تایمز: حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی حسین نجفی نماینده آیت الله العظمی یعقوبی در پاکستان در پیامی به مناسبت روز شهادت امام هفتم حضرت امام موسی کاظم علیه السلام گفت: رفتن به سلول‌های تاریک زندان برای بقای اسلام و حفظ ارزش‌های اسلامی، راه ائمه ما اهل بیت بوده است.

و امام موسی کاظم علیه السلام این امتیاز را دارد که طولانی‌ترین مدت در تاریک‌ترین سلول‌های زندان حبس می‌شود اما از اصول کوتاه نمی‌آید و به انتقاد از حاکمان برای تحریف چهره اسلام ادامه می‌دهد.

وی در ادامه گفت: امت اسلامی باید در راه حفظ اسلام، احیای ارزش‌های اسلامی، ترویج و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام و تقویت وحدت درونی خود با پیروی از سیره امام موسی کاظم علیه السلام تلاش کنند و آن را قوی‌تر کنند.

نماینده مرجع تقلید در پاکستان گفت: امروز نیز نیروهای ضد اسلام با تمام قوا علیه جهان اسلام متحد شده و برای تحریف واقعیت‌های اسلام و تضعیف مسلمانان توطئه می‌کنند.

منبع: https://b2n.ir/r31237

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

7 + 6 =