• 3
  • 0
  • 374

زاهد مهدی (رئیس مرکزی iso پاکستان) ما پیرو حسین بن علی هستیم، به فرمان کسی عمل نمی‌کنیم

زاهد مهدی (رئیس مرکزی iso پاکستان) ما پیرو حسین بن علی هستیم، به فرمان کسی عمل نمی‌کنیم

شیعیت نیوز: زاهد مهدی رئیس مرکزی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان طی سخنانی در جمع طلاب به مناسبت سالگرد شهید دکتر محمدعلی نقوی هدف از تجمع امروز در اینجا را درک و پیروی از پیام شهید دکتر دانست. وی گفت: مبارزه با دشمنان اسلام جهاد است که اولین مجاهد آن دکتر محمدعلی نقوی بود. او گفت […]


شیعیت نیوز: زاهد مهدی رئیس مرکزی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان طی سخنانی در جمع طلاب به مناسبت سالگرد شهید دکتر محمدعلی نقوی هدف از تجمع امروز در اینجا را درک و پیروی از پیام شهید دکتر دانست.

وی گفت: مبارزه با دشمنان اسلام جهاد است که اولین مجاهد آن دکتر محمدعلی نقوی بود.

او گفت که الان نیاز آن است که ما مانند شهید دکترمحمدعلی نقوی صدای استعمار را بلند کنیم.

وی گفت: عوامل استعمار اینجا کارگران ما را تهدید می‌کنند که عوامل ایرانی ایزو هستند که به دستور ایران علیه بن سلمان اعتراض می‌کنند.

او گفت ما پیرو حسین بن علی هستیم، به فرمان کسی عمل نمی‌کنیم، اما همیشه طرفدار حق بوده‌ایم و همیشه در مقابل باطل ایستاده‌ایم.

وی گفت که ما با هر مظلومی در پاکستان هستیم و صدای خود را علیه هر ظالمی بلند می‌کنیم.

زاهد مهدی گفت: دکتر نقوی عزادار واقعی امام حسین در پاکستان بود که هدف و پیام امام حسین را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با به شهادت رساندن شهید دکتر فکر می‌کرد جلوی این فکر را می‌گیرد، گفت: امروز پیام شهید دکتر از گلگت تا کراچی، لاهور تا کویته به همه جا رسیده است.

وی گفت: دشمنان اسلام در پاکستان دوباره دست به یک سری اقدامات تروریستی زده‌اند و هر شیعه باید در قبال جلوگیری از این تروریسم مسئولیت خود را نشان دهد. باید زمینه ظهور امام زمان را فراهم کنیم.

منبع: https://shiite.news/ur/?p=618029

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

17 + پانزده =