• 3
  • 0
  • 598

علامه مقصود دومکی: صدام رفته و باقر صدر، آمنه بنت الهدی هنوز زنده است

علامه مقصود دومکی: صدام رفته و باقر صدر، آمنه بنت الهدی هنوز زنده است

مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در 9 آوریل به مناسبت چهل و دومین سالگرد آیت الله سید محمد باقر الصدر گفت که شهید باقر صدر نابغه عصر و متفکری بزرگ بود که کتاب‌هایی در زمینه فلسفه اسلامی و اقتصاد اسلامی نوشت. وی حکومت اسلامی را نیاز بشری نامید و آن را […]


مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در 9 آوریل به مناسبت چهل و دومین سالگرد آیت الله سید محمد باقر الصدر گفت که شهید باقر صدر نابغه عصر و متفکری بزرگ بود که کتاب‌هایی در زمینه فلسفه اسلامی و اقتصاد اسلامی نوشت.

وی حکومت اسلامی را نیاز بشری نامید و آن را تنها وسیله تکامل توانمندی‌های انسان دانست.

او از طرفداران سرسخت ایدئولوژی ولایت فقیه و حکومت اسلامی بود. این نشان عشق به امام خمینی و انقلاب اسلامی بود که ایشان فرمودند. در ذات امام خمینی فنا شوم چنان که او در اسلام فنا شده.

شهید باقر الصدر نه تنها برای عراق بلکه برای جهان بشریت یک سرمایه بزرگ است. با ادای کلمه حق در برابر حاکم ستمگر بهترین جهاد را کرده که به شهادتت ختم شد. خواهر شجاعش سیده آمنه بنت الهدی نیز بازتابی از شجاعت، مجاهدت، دانش و تقوای برادرش بود. او با صدور فتوایی تاریخی، عضویت در حزب بعث را غیرقانونی اعلام کرد.

شهید باقر صدر با خون پاک خود به اخلاص خود شهادت داد. باقر صدر امروز هم زنده است. اندیشه‌های پاک او در قالب میلیون‌ها عاشق زنده است. صدام رفته، در حالی که باقر الصدر، آمنه بنت الهدی، هنوز زنده و سالم است.

منبع: https://shiite.news/ur/?p=620727

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

سه − 2 =