• 3
  • 0
  • 241

دوره‌های آموزشی

حوزه علمیه آنلاین امام صادق (ع)، خود را پاسخگوی سوالات و نیازهای شیعیان در کشورهای غیر اسلامی می داند

حوزه علمیه آنلاین امام صادق (ع)، خود را پاسخگوی سوالات و نیازهای شیعیان در کشورهای غیر اسلامی می داند

در دهه‌های گذشته شاهد مهاجرت بیشتر خانواده‌های شیعه به کشورهای غیراسلامی هستیم که برای حفظ ایمان خود و فرزندانشان با چالش‌های بزرگی روبرو هستند. علاوه بر این، هر روز افرادی به دنبال حقیقت هستند و به اسلام شیعی می‌گرایند. در نتیجه، تعداد شیعیانی که پیوند کمی با کشورهای خاورمیانه دارند یا اصلاً پیوند ندارند، به […]


در دهه‌های گذشته شاهد مهاجرت بیشتر خانواده‌های شیعه به کشورهای غیراسلامی هستیم که برای حفظ ایمان خود و فرزندانشان با چالش‌های بزرگی روبرو هستند. علاوه بر این، هر روز افرادی به دنبال حقیقت هستند و به اسلام شیعی می‌گرایند.

در نتیجه، تعداد شیعیانی که پیوند کمی با کشورهای خاورمیانه دارند یا اصلاً پیوند ندارند، به شدت در حال افزایش است. این تعداد فزاینده، نشان‌دهنده نیاز شدید به دانشمندان و سخنرانان بیشتری است که می‌توانند به عنوان پناهگاهی در این طوفان بی‌ایمانی، شک و دوراهی عمل کنند.

راهنمایانی که می‌توانند به محافظت از ارزشمندترین گنجینه‌ای که همه ما داریم یعنی ایمان ما کمک کنند تا باورهای نسل اول، دوم و سوم مهاجران و همچنین نوکیشان از بین برود. متأسفانه اگر علمای دلسوز، حامی و وارسته به اندازه کافی وجود نداشته باشند، ممکن است این اتفاق بیفتد.

حوزه علمیه آنلاین امام صادق (ع) اقدامات لازم را انجام داده است تا راه را برای کسانی که مشتاق حفظ ایمان خود هستند، اما به دلیل شرایط خود قادر به نقل مکان به قم، نجف یا سایر مدارس اسلامی خاورمیانه نیستند، هموار کند.

منبع: Imam Sadiq Online Seminary -Hawzah Seminary

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

یک × 1 =