• 5
  • 0
  • 395

کتاب «در آینه اندیشه و عقیده شیعه» در دو جلد به زبان آلمانی منتشر گردید

کتاب «در آینه اندیشه و عقیده شیعه» در دو جلد به زبان آلمانی منتشر گردید

کتاب در آیینه اندیشه و عقیده شیعه در دو جلد اثر دکتر حمید کثیری و چاپ انتشارات ایلوگوس در سال 2019 می‌باشد.


کتاب «در آینه اندیشه و عقیده شیعه» در دو جلد اثر «پروفسور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید کثیری» است که توسط «انتشارات آی لوگوس» در سال 2019 به چاپ رسیده است.

این پژوهش بر آن است تا ایده‌ها و ویژگی‌های اصلی اندیشه و عقیده شیعه را به صورت شفاف و قابل فهم برای نسل کنونی اروپایی و به ویژه برای مخاطبان دانشگاهی ارائه کند.

هدف پژوهش حاضر، دادن انگیزه‌های فکری برای وسعت بخشیدن به افق‌هایی است که منجر به مواجهه بیشتر با اسلام شیعه و آنچه در آن منعکس شده است. این روش اولاً آنچه را که من معقول‌ترین مسیر بحث می‌دانم، در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد و ثانیاً می‌توان دیدگاه آن‌ها را برای شناخت بهتر شیعه و دیدگاه شیعی به آن‌ها ارائه داد.

این نه تنها دعوتی است که برای آشنایی با حوزه‌های مختلف اندیشه شیعی، بلکه به منظور روشن کردن اندیشه و ایمان او به عنوان معرفتی معتبر از اسلام و اصلاح سوء تفاهم‌ها و تعصبات است.

بنابراین خواننده باید اطلاعات به روزی در زمینه شناخت موضوعات مهم نگرش اسلامی که لزوماً از آن‌ها مطلع نیست را به دست آورد تا بتواند بدون سوء تفاهم و تعصب، با شیعیان اروپایی و غیر اروپایی برخورد کند.

منبع: http://ilogos.org/de/book/16

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

12 + 12 =