• 0
  • 0
  • 411

امام جمعه نجف اشرف:

روز جهانی قدس خواب را از چشم اسرائیلی‌ها می رباید

روز جهانی قدس خواب را از چشم اسرائیلی‌ها می رباید

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی با تأکید بر اینکه انتخابات آینده، تنها راه برای خروج از بحران سیاسی است، افزود: مسئله مهم اجرای انتخابات آزاد و شفاف است.


حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف با تأکید بر اینکه انتخابات آینده، تنها راه برای خروج از بحران سیاسی است، افزود: مسئله مهم اجرای انتخابات آزاد و شفاف و در موعد آن است.

وی با اشاره به اینکه اگر در زمینه بهداشت پیشرفت نداشته باشیم، فاجعه بیمارستان ابن الخطیب تکرار می شود، بیان داشت: نظارت وجود ندارد و بیمارستان ها رها شده است.

امام جمعه نجف اشرف اقدام وزیر فرهنگ عراق در تکریم ادیب ملحدی که به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) ناسزا می گوید و به ایشان جسارت می کند را محکوم کرد و آن را از اهداف جریان بی دینی در برخی از وزارت ها و جنگ آشکار علیه ارزش ها دانست و گفت: ما بار دیگر اقدام وزارت فرهنگ را محکوم کرده و می گوییم که ممکن نیست کشوری با هویت اصیل اسلامی این تجاوز ها را بپذیرد.

تحلیلگران بزرگ سیاسی اسرائیل، پایان اسرائیل را اعلام کردند

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در خصوص روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، با اشاره به اینکه تحلیلگران بزرگ سیاسی اسرائیل، پایان اسرائیل را اعلام کردند، افزود: تمامی جراحی های زیبایی برای این پیرزن (اسرائیل) سودی ندارد.

روز جهانی قدس خواب را از چشم اسرائیلی ها می رباید

وی اقدام برخی از کشور ها در عادی سازی روابط با اسرائیل را خجالت آور و نشانه بی حیایی آن ها دانست و تأکید کرد: روز جهانی قدس همچون فریادی باقی خواهد ماند و خواب را از چشم های اسرائیل می رباید.

شب قدر، شب بازگشت به سوی خداوند و تجدید بیعت با قرآن است

خطیب جمعه نجف اشرف در بخش دیگر سخنان خود به فضیلت شب قدر اشاره کرد و آن را شب بازگشت به سوی خداوند و تجدید بیعت با قرآن دانست و گفت: ما در لحظات بسیار نادری هستیم و از خداوند متعال می خواهیم ما را از آتش آزاد سازد.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی، شب ضربت خوردن حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) را یاد آور شد و افزود: اگر چه نفاق توانست حضرت مولی الموحدین (علیه السلام) را به شهادت برساند، امّا نتوانست مبانی ایشان را از بین ببرد.

صدای حضرت امیرالمومنین (علیه السلام)، تاج و تخت طاغوت را به لرزه در می آورد

وی تأکید کرد: صدای حضرت مولای متقیان علی (علیه السلام)، تاج و تخت طاغوت را به لرزه در آورده و ملت های مستضعف را به حرکت در آورد و آن صدای ایثار و از خودگذشتگی برای دین خدا است.

امام جمعه نجف اشرف در پایان تصریح کرد: اگر ما شیعه امام علی (علیه السلام) هستیم، باید نبرد علیه باطل و نبرد به نفع ملت های مستضعف را ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری حوزه

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

4 × 3 =