• 0
  • 0
  • 495

رهبر شیعیان پاکستان حمله تروریستی به افغانستان و فلسطین را محکوم کرد

رهبر شیعیان پاکستان حمله تروریستی به افغانستان و فلسطین را محکوم کرد

حجت الاسلام والمسلمین نقوی حمله تروریستی به فلسطین و افغانستان که منجر به زخمی و کشته شدن ده ها تن شد را محکوم کرد و گفت: برای نابودی اسرائیل اتحاد جهان اسلام ضروری است.


حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان، در سخنانی حمله تروریست های اسرائیلی بر نماز گزارن فلسطینی و به دانش آموزان دختر در مدرسه سید الشهدای افغانستان را به شدت محکوم کرد و گفت: اتحاد ملت های مسلمان تنها راه نابودی اسرائیل جنایت کار و نجات ملت فلسطین است.

وی خطاب به نهاد های بین المللی که در خشکاندن ریشه سرکوب، ظلم، تجاوز، کشتار و خون خونریزی نقش عمده ای ایفا کنند، ابراز داشت: جنایت های اسرائیل روز به روز در حال افزایش است، سازمان ملل و سازمان همکاری های اسلامی، جلوی کشتار و سرکوب فلسطینیان، به دست اسرائیل غاصب را بگیرد، حمله به نمازگزاران در مسجد اقصی نشانگر اوج ظلم به مردم فلسطین است.

این روحانی پاکستانی خواستار تحقیقات سطح بالا در خصوص حمله به مدرسه دخترانه سید الشهدای افغانستان شد و خطاب به دولت افغانسان، گفت: امنیت جان و مال شهروندان افغانستان را فراهم کنید.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی افزود: اگر چه استکبار جهانی پس از نابود کردن افغانستان اعلام کرده است که قصد ترک خاک این کشور را دارد اما جدیتی در این کار ندیده نمی شود و ظاهرا برای ماندن در افغانستان دنبال بهانه ای می گردد.

وی با بیان این که از زمان پخش خبر خروج آمریکایی ها از افغانستان، حمله های تروریستی در خاک این کشور شدت یافته است، تصریح کرد: این عملیات برای دولت و مردم بویژه برای مراکز امنیتی نگران کننده است، نهاد های مربوطه با تسلط به اوضاع کشور لیاقت استقلال و اداره کشور را نشان دهند.

رهبر شیعیان پاکستان در آخر با خانواده های زخمی ها و کشته شدگان مسجد الاقصی و مدرسه سید الشهدای افغانستان ابراز همدردی و برای شفای زخمی ها دعا کرد.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

20 − 10 =