• 0
  • 0
  • 358

سمینار «حیات طیبه حضرت زهرا(سلام الله عليها)» در زنگبار برگزار شد

سمینار «حیات طیبه حضرت زهرا(سلام الله عليها)» در زنگبار برگزار شد

با همکاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا سمینار «حیات طیبه حضرت زهرا(سلام الله عليها)» در زنگبار برگزار و از حضرت زهرا(سلام الله عليها) به عنوان الگوی ناب زنان مسلمان یاد شد. به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرارسیدن میلاد بانوی بزرگ اسلام حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (سلام الله عليها)، مؤسسه اهل بیت […]


با همکاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا سمینار «حیات طیبه حضرت زهرا(سلام الله عليها)» در زنگبار برگزار و از حضرت زهرا(سلام الله عليها) به عنوان الگوی ناب زنان مسلمان یاد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرارسیدن میلاد بانوی بزرگ اسلام حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (سلام الله عليها)، مؤسسه اهل بیت (عليهم السلام) در زنگبار با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا اقدام به برگزاری سمینار «حیات طیبه حضرت زهرا (سلام الله عليها)» کرد.

این مراسم با سخنرانی صدیقه غلام عباس و زرین حسن در رابطه با حضرت زهرا (سلام الله عليها) الگوی زن مسلمان آغاز شد و با سخنان خانم نیلم مانجی از شهر دارالسلام در رابطه با عظمت و بزرگی حضرت زهرا (سلام الله عليها) و روز مادر ادامه یافت.

وی اظهار کرد: امام خمینی روز ولادت حضرت زهرا (سلام الله عليها) را روز مادر اعلام کرده و تأکید کرده‌اند بانوان و به خصوص مادران در تربیت اولاد خود از زندگانی حضرت زهرا (سلام الله عليها) الگو بگیرند.

سخنران بعدی این مراسم، خانم زینب والجی بود. وی بر مسئله حجاب اسلامی تأکید کرد و افزود: همین حجاب است که به یک زن مسلمان عزت و شرافت بخشیده است و در آیات قرآن کریم به رعایت حرمت‌ها و محرم و نامحرم اشاره شده است.

خانم نیامبازی بکاری مهمان دیگر از دارالسلام بود. وی در رابطه با حیات طیبه حضرت زهرا (سلام الله عليها) و درس‌هایی که می‌توان از زندگانی ایشان گرفت، اشاره کرد.

در پایان این مراسم، قصیده‌ای در مدح حضرت زهرا (سلام الله عليها) توسط طلاب مدرسه اهل بیت (عليهم السلام) سروده شد.

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

چهارده − ده =