• 2
  • 0
  • 687

همکاری البیان برای تامین محتوای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

همکاری البیان برای تامین محتوای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر حسن عبدی پور معاون بین الملل موسسه البیان للتواصل و التاصیل و دکتر خیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برای افزایش زمینه های همکاری مشترک دیدار و گفت و گو کردند.


دکتر حسن عبدی پور در این دیدار، ابتدا گزارشی از ماموریت ها و اقدامات انجام شده موسسه البیان للتواصل و التاصیل ارائه نمود و با توجه به ظرفيت بين المللي دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد در خصوص تدريس متون معارف شيعي با معاونين دانشگاه سراسري آزاد رایزنی و هماهنگی صورت بگیرد.

همچنین در این دیدار افزایش همکاری در گفت و گوهای مشترک، دوره های آموزشی و مهارت آموزی معارف اهل بیت مورد بررسی قرار گرفت.

معاون بین الملل مؤسسه البیان للتواصل و التأصیل با اشاره به ویژگی‌های موسوعه ۳۰ جلدی فرهنگ شیعی گفت: مخاطب این مجموعه‌ها افراد فرهنگی غیر شیعی مانند بدنه جامعه سنی، مسیحیت و حتی ملحدین هستند و در نظر داریم این موسوعه ۳۰ جلدی را به پنج زبان مهم دنیا ترجمه و در یک نشر معتبر منتشر نماییم.

وی افزود: این موسوعه ۳۰ جلدی دارای مواضع و دیدگاه‌های شیعه در باب قرآن کریم، سنت و حدیث ،پیامبر اکرم (ص)، اهل‌بیت(ع)، منابع معرفتی، الهیات (عقاید)، نظام اقتصادی شیعه، فقه تعایش و فقه الاختلاف است.

معاون بین الملل مؤسسه البیان للتواصل و التأصیل افزود: عرفان، معنویت خانواده، زنان،حقوق بشر،مهدویت،فلسفه سیاسی اسلام، اعتقادنامه شیعه، شیعه و تمدن اسلامی، سبک زندگی نظام تعلیم و تربیت و غیره از دیگر بخش‌های مهم این موسوعه است که هرکدام در قالب یک مجلد تدوین خواهند شد.

دکتر خیری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ها و برنامه ریزی های بلندمدت موسسه البیان للتواصل و التاصیل خواستار افزایش همکاری ها و جلسات مشترک برای تامین محتوای آموزشی این دانشگاه توسط اساتید موسسه البیان شد.

 

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پانزده − چهار =